חולת קורונה בריאיון: "מפחדים לחזור הביתה ולגלות שאנחנו עדיין חולים"

אסתי פלד No Comments on חולת קורונה בריאיון: "מפחדים לחזור הביתה ולגלות שאנחנו עדיין חולים"

חולה חרדית בקורונה שהתאשפזה במעייני הישועה והועברה לאיכלוב וחולה כ-6 שבועות, בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ממלון 'דן פנורמה' מספרת על הרצון לחזור הבייתה ומה שעוצר את הכל לדבריה הוא – "אמינות הבדיקות". "היו כבר אנשים שחזרו הביתה והתגלו כחולים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגב' שושנה בלוך חולת קורנה השוהה במלון "דן פנורמה" וחולה כשישה שבועות בקורונה, התראיינה הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, סיפרה על סאגת הבדיקות לחולי הקורונה לצורך האינדיקציה להחלמתם מהנגיף, "כל יום קופות החולים עורכות בדיקות למטופלים שלהם. אומרים שאנשים לא רוצים לצאת זה לא נכון. אנשים רוצים לצאת רק מבקשים שהבדיקה באמת תהיה אמינה". לדבריה היו חולים שהשתחררו הבית ואח"כ התגלו כחולים בבדיקה נוספת.

הגב' בלוך סיפרה על חוסר האונים מול אנשי הרפואה, "לי עשו בדיקה שטחית והבודק פשוט כעס עליי. אני התקשרתי לרופאה והיא כעסה עליי שאמרתי שהבדיקה לא אמינה. פעם אחת הייתה קבוצה ענקית שלא קיבלה תשובה ושהם ביררו מדוע אין תשובה? נודע להם שזרקו הכל לפח בטעות".

לדבריה, "הייתה לנו הרצאה של רופאה שהייתה חולה במלון והבריאה והיא מקבלת בהתנדבות, והיא אמרה לנו במפורש שהבדיקות לא אמינות במיוחד לא בשלבים המאוחרים של המחלה. בשלבים הראשונים הבדיקה אמינה מאוד".

הגב' בלוך מספרת כי "יש כאלה שהלכו הבייתה ואז מד"א עשו את הבדיקה ויצאו חיובי. לטענת הרופאה שאנשי מד"א הם מיומנים בבדיקות ולכגן אצלם זה יותר אמין".



0 תגובות